Η συνάντηση έγινε σε εξαιρετικά θερμό κλίμα με τον κ. Javier να δίνει τα εύσημα για τη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού που οδήγησε όχι μόνο σε πλήρη ανάκαμψη της Ελλάδας μετά την πανδημία, αλλά και σε εντυπωσιακή πρόοδο ως προς την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, η οποία δεν καταγράφηκε σε τόσο σημαντικό βαθμό σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Όπως τόνισε, η HYATT προσανατολίζεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην χώρα μας, καθώς, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η Ελλάδα κατάφερε να προβάλει στο εξωτερικό εναλλακτικούς και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, “πραγματικά διαμάντια”, που αξίζει να επισκεφθούν ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Επισήμανε, δε, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας για προσέλκυση ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σημειώνοντας ότι μετά την επέκταση της σεζόν σχεδόν στους 10 μήνες, τώρα είναι σαφές ότι ο στόχος για να καταστεί η Ελλάδα 12μηνος προορισμός είναι απολύτως ρεαλιστικός.